رله هوشمند 10 کاناله RB.DP- 10C محصول خانه هوشمند ایرانی زوریل تولید کننده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان همراه با کیفیت و قیمت مناسب است که علاوه بر کارایی لازم ، خدمات منحصر به فرد نیز در جهت هوشمند سازی ساختمان و پیشرفت در دنیای مدرن ارائه می کند. تمام تلاش ما در زوریل ارائه کیفیت با معیار های سختگیرانه در کنار خدمات دهی حرفه ای به شما همراهان همیشگی می باشد.

رله هوشمند 10 کاناله خانه هوشمند زوریل

کیفیت بالا قیمت مناسب کاربری آسان

رله هوشمند 10 کاناله RB.DP- 10C یکی از محصولات شگفت انگیز خانه هوشمند ایرانی زوریل است. این رله در کنار قیمت مناسب از کیفیت بالایی برخوردار است که البته کاربری آسان و طراحی ساده در رله برد 10 کاناله خانه هوشمند زوریل محبوبیت این محصول را افزایش داده است.

از ویژگی های مهم این قطعه می توان به امکان اضافه شدن رله هوشمند 4 کاناله به آن توسط سوکت و کابل اتصال عنوان کرد تا بتوانید با کمترین هزینه رله های هوشمند خود را به 14 کاناله تبدیل نمایید. در ادامه سعی بر این داریم تا بیشتر با این برد الکترونیکی آشنا شویم:

رله هوشمند 10 کاناله زوریل – مدل RB.DP- 10C-10A

رله هوشمند 10 کاناله زوریل – مدل RB.DP- 10C-16A

محصولات مشابه :

رله هوشمند 18 کاناله با دیجتال اینپوت – مدل RB.DP- 18C-10A

رله هوشمند 18 کاناله با دیجیتال اینپوت و Gsm – مدل RB.DP- 18C-10A-GSM

رله هوشمند 18 کاناله با دیجیتال اینپوت – مدل RB.DP- 18C-16A10A

رله هوشمند 18 کاناله با دیجیتال اینپوت و Gsm – مدل RB.DP- 18C-16A10A-GSM

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط گارانتی و وارانتی و استعلام قیمت محصولات لطفا با کارشناسان بخش پشتیبانی خانه هوشمند زوریل در ارتباط باشد.