انسان موجودی سلطه‌طلب است و همواره دوست دارد تا بر روی همه اجزای زندگی‌اش، به صورت کامل کنترل داشته باشد. میل به کنترل، در نحوه طراحی محل زندگی و اجزای آن نیز دیده می‌شود. همه ما علاقه داریم تا جایی که می‌شود، حداکثر رفاه و آرامش را در منزل، برای خودمان به ارمغان بیاوریم. رسیدن به این آرامش، جز با داشتن کنترل بر جنبه‌های مختلف محل زندگی‌مان، امکان‌پذیر نیست. با خانه هوشمند ایرانی زوریل، روی کوچک‌ترین جنبه‌های رفاه و آرامش خود، کنترل خواهید داشت!

کنترل میزان روشنایی خانه هوشمند با استفاده از دیمر

تصورش را بکنید که بتوانید حتی روی میزان روشنایی نور منزل خود نیز کنترل داشته باشید! اشتباه نکنید، منظورمان امکان روشن و خاموش کردن یک لامپ با استفاده از کلید برق نیست! تصور کنید که بتوانید میزان دقیق نور یک اتاق را تنظیم کنید! اجازه دهید برای این که بهتر متوجه شوید، مثالی را ذکر کنیم. تا به حال پیش آمده تا بخواهید میزان نور پس زمینه گوشی هوشمند خود را تغییر دهید؟‌ انجام این کار خیلی ساده است، نه؟ حال تصور کنید که میزان دقیق نور یک اتاق خاص را هم بتوانید با گوشی هوشمند خود به همین راحتی تنظیم کنید! خانه هوشمند ایرانی زوریل، این امکان را برای شما فراهم کرده است.

زوریل می‌تواند یک خانه هوشمند رویایی را برایتان به ارمغان بیاورد که در آن روی کوچک‌ترین جزئیات مربوط به رفاه و آرامش خود، کنترل کاملی داشته باشید. کنترل میزان دقیق روشنایی، با استفاده از سیستم دیمر امکان‌پذیر شده است.

سیستم روشنایی دیمر، یک مدار الکترونیکی پیشرفته است که با پیاده‌سازی آن در خانه هوشمند ایرانی زوریل، می‌توانید میزان دقیق نور فضاهای مختلف خانه را تنظیم کنید. این کار، با استفاده از یک پنل زیبای شیشه‌ای و لمسی که در خانه هوشمند نصب شده است، انجام می‌شود. با استفاده از این پنل می‌توانید نور خانه هوشمند زوریل را بر حسب درصد، بین ۳ تا ۱۰۰ درصد تنظیم کنید.

همچنین سیستم روشنایی دیمر، قابل برنامه‌ریزی نیز است. برای مثال، می‌توان آن را طوری تنظیم کرد که هنگام ورود به آشپزخانه، لامپ آشپزخانه به صورت اتوماتیک روشن شود. یا می‌توان دیمر را طوری برنامه‌ریزی کرد که هنگام خروج از منزل، تمامی لامپ‌های منزل خاموش شوند. استفاده از این قابلیت، منجر به مصرف هوشمندانه برق و صرفه‌جویی در آن می‌شود. حتی می‌توان تعیین کرد که میزان روشنایی نور یک قسمت از خانه، در ساعت‌های مختلف چگونه باشد. برای مثال، می‌توانید تعیین کنید که لامپ آشپزخانه، صبح‌ها خاموش باشد، هنگام عصر شدت روشنایی آن ۵۰ درصد و در نهایت در شب نیز شدت روشنایی آن، ۱۰۰ درصد باشد.

کنترل روشنایی منزل با استفاده از گوشی و تبلت

اما پنلی که از آن صحبت کردیم، تنها راه کنترل سیستم روشنایی دیمر نیست. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن زوریل، روشنایی قسمت‌های مختلف خانه را از طریق گوشی یا تلبت خود، کنترل کنید! بله! آرزوی شما بالأخره به واقعیت پیوسته است! شما می‌توانید لامپ اتاق را بدون این که نیاز باشد از تخت‌خواب بیرون بیایید، خاموش کنید! اپلیکیشن زوریل برای گوشی‌های اندروید و iOS در دسترس است و با دانلود آن، کنترل کاملی روی هر قسمت از خانه هوشمند ایرانی زوریل خواهید داشت. در اپلیکیشن زوریل، می‌توانید میزان نور تمامی قسمت‌های خانه هوشمند را به صورت دلخواه، شخصی‌سازی کنید.