خانه هوشمند زوریل به عنوان تولید کننده خانه هوشمند ایرانی همیشه در تلاش می باشد تا محصولی را متناسب با اقلیم، فرهنگ و نیاز کشور عزیزمان ایران تولید نماید. در این راستا همه بر این اصل واقف هستند که ریموت کنترل های rf433 یکی از رایج ترین ریموت های موجود در بازار ایران است که کاربردهای متفاوتی دارد.

یکی از کاربردهای روزمره ریموت کنترل های rf33، کنترل درب های برقی پارکینگ می باشد که ما همه روزه از آن استفاده می نماییم. همچنین کنترل فعال سازی و غیر فعال سازی دزدگیر های امنیتی در بعضی از برندها توسط ریموت rf33 و در بعضی دیگر از برندها از ریموت rf315 انجام می شود.

استفاده بسیار زیاد از این ریموت در زندگی روزمره ما، ما را به این فکر واداشت که بتوانیم از این ابزاری که در دسترس عموم است و با توجه به اینکه هر ریموت کد یکتای خود را دارد (در صورتی که از ریموت های لرنینگ استفاده نشود) بتوانیم این ریموت کنترل رایج را در دستور العمل تجهیزات خانه هوشمند ایرانی زوریل قرار دهیم. به طور مثل فعال سازی و یا غیر فعال سازی سناریو های امنیتی در خانه هوشمند زوریل را توسط این ریموت کنترل می توان انجام داد.

 

تاثیر گیرنده ریموت کنترل rf433 در رله بردهای 18 کاناله خانه هوشمند زوریل و سنسور های مولتی :

رله های 18 کاناله خانه هوشمند زوریل و سنسور های مولتی مجموعه زوریل، مجهز به گیرنده rf433 می باشد که قابلیت های زیر را به این ابزار پرکاربرد اضافه کرده است:

  1. علاوه بر اینکه می توانید توسط سیستم هوشمند اقدام به کنترل رله ها نمایید، می توانید توسط رله بردهای هوشمند 18 کانال یا 24 کانال اقدام به کنترل رله بردها نمایید.
  2. از مزیت های این گیرنده آن می باشد که برای کنترل خط های رله نیازی به سرور نمی باشد و می توان به تنهایی و مستقلا نیز از آن استفاده کرد.
  3. فعال سازی و اجرای سناریو ها توسط کلید های rf433 فشاری اقدام نمود. همچنین اگر در میان افراد خانه شخصی ناتوانی دارد، می توانید توسط گردن بند مراقبت (SOS) این امکان را به او بدهید در مواقع ضروری با زدن دکمه شما را مطلع کند و هیچ وقت از او غافل نمی شوید.