راه حل های سیستم کنترل تردد هوشمند

سیستم های کنترل تردد در خانه هوشمند زوریل می توان به چند دسته تقسیم نمود . کنترل تردد انسان و کنترل تردد خودرو ها دو دسته اصلی می باشد .

کنترل تردد انسان :

در این بخش می توان از ورود های تک مرحله مانند رمز ، کارت و یا اثر انگشت استفاده نمود البته به صورت آزمایشی ما امکان کنترل تردد توسط پردازش تصویر در محیط های داخلی را نیز آغاز کرده ایم .

ورود های چند مر حله ای می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که برای ورود به یک بخش حتما باید دو فرد رمز عبور خود را وارد نمایند و یا ورود باید توسط رمز عبور و کارت همزمان باشد .

کنترل تردد خودرو ها :

در بخش کنترل تردد خودرو ها می توان به واسطه پلاک خوان و یا استفاده از سیستم های کنترلی توسط تماس با دستگاه کنترل کننده که از قبل در آن ثبت نام شده اید نیز انجام داد هب گونه ای که شما بدون نیاز به داشتن هیچ گونه ریموت و تنها با تماس با یک خط که خودتان خریده اید اقدام به باز و بسته نمودن درب پارکینگ نمود .

مدیریت ورود و خروج استخر و باشگاه ها در مجتمع ها :

توسط این سیستم ما این امکان را داریم تا متناسب با برنامه ریزی و یا رزرو قبلی توسط سیستم ، این امکان را داشته باشیم تا ورود افراد را به بخش هایی از مجتمع ها مانند استخر و باشگاه ها که قابلیت استفاده به صورت شخصی را دارند به صورت خودکار مدیریت نماییم . در این سیستم تنها افرادی امکان ورود را دارند که یا نوبت آنها می باشد و یا از قبل رزرو کرده اند و درصورت تلاش دیگر افراد امکان ورود آنها نمی باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *